Veelgestelde vragen
Heb je vragen?
Stel deze dan zeker via ons contact form (onderaan).
Ja, voor Apple watch reparaties gebruiken wij steeds originele OLED’s schermen. Het glas dat we gebruiken ter vervanging van het gebarsten schermen is ook van originele kwaliteit.
Wij kunnen jammer genoeg niet garanderen dat uw Apple watch nog waterdicht is na de herstelling. Dit omdat het kan zijn dat het frame van uw Apple watch kan vervormt zijn door de impact van de schade/ val. Wij bieden dus geen garantie op eventuele waterschade na de vervanging van uw Apple watch of iPhone scherm.
Ja dat kan! Indien u bijvoorbeeld te ver woont van onze vestiging (Boeksheide 3, 1840 Malderen) kan u uw Apple watch steeds opsturen via de post. Let er wel op dat u :
- De watch stevig verpakt(dus liefst niet in een dunne brief verzenden)
- Uw contactgegevens (naam, email, gsm nummer en adres) toevoegt.
- Het pakket t.a.v Jens De Backer stuurt.
Ja, dat kan! Klanten die vanuit Nederland hun horloge versturen gebruiken meestal PostNL of DHL.
U heeft na de herstelling 6 maand garantie op uw watch bij Fair-repair.
- Optie 1: U kan de horloge bij ons komen afgeven en ophalen. Wij prefereren dan steeds een cash betaling, bancontact kan ook gebruikt worden.
- Optie 2: U kan de horloge versturen en dan zelf komen ophalen. Wij prefereren dan steeds een cash betaling, bancontact kan ook gebruikt worden.
- Optie 3 : U kan de horloge opsturen en terug laten opsturen na de reparatie door ons. Wij prefereren steeds betaling via bancontact.
Dan kan u ons steeds bereiken via onze chat functie, email (jens@fair-repair.be) en via gsm (+32471492133).
Stel ons jouw vraag
...
Contacteer ons:
Locatie :
Boeksheide 3, 1840 Malderen
Email :
jens@fair-repair.be
Gsm :
+32471492234