Veelgestelde vragen

Heb je vragen?

Stel deze dan zeker via ons contact form (onderaan).

Ja, voor Apple watch reparaties gebruiken wij steeds uw origineel OLED scherm.  Ook het glas dat we gebruiken ter vervanging van het gebarsten schermen is van originele kwaliteit. 

  1. Optie 1: U kan de horloge bij ons komen afgeven en ophalen. Wij prefereren dan steeds een cash betaling, bancontact kan ook gebruikt worden.
  2.  Optie 2: U kan de horloge versturen en dan zelf komen ophalen. Wij prefereren dan steeds een cash betaling, bancontact kan ook gebruikt worden.
  3.  Optie 3 : U kan de horloge opsturen en terug laten opsturen na de reparatie door ons. Wij prefereren steeds betaling via Credit kaart, Paypal en overschrijving.

Wij kunnen jammer genoeg niet garanderen dat uw Apple watch nog waterdicht is na de herstelling. Dit omdat het kan zijn dat het frame van uw Apple watch kan vervormt zijn door de impact van de schade/ val. Wij bieden dus geen garantie op eventuele waterschade na de vervanging van uw Apple watch of iPhone scherm.

Ja dat kan! Indien u bijvoorbeeld te ver woont van onze vestiging (Schermershoek 104, 1730 Mollem) kan u uw Apple watch steeds opsturen via de post. Let er wel op dat u de watch stevig verpakt(dus liefst niet in een dunne brief verzenden) EN dan u uw contactgegevens erbij voegt. Dit wil zeggen uw naam, email, gsm nummer en adres!

Ja, dat kan! Hou er wel rekening mee dat de verzendingkosten hoger zijn dan binnen België! Wij rekenen 19,5 euro aan voor de verzending naar Nederland.

U heeft na de herstelling 1 jaar garantie op uw watch bij Fair-repair. 

Dan kan u ons steeds bereiken via onze chat functie, email (jens@fair-repair.be) en via gsm (+32471492133).

Stel ons jouw vraag

...

Contacteer ons:

Locatie :

Schermershoek 104, 1730 Mollem

Email :

jens@fair-repair.be

Gsm :

+32471492234