Veelgestelde vragen

Stond uw vraag niet tussen de veelgestelde vragen?

Contacteer ons
Zijn jullie producten van goede kwaliteit?

Ja, voor Apple watch reparaties gebruiken wij steeds originele OLED’s  schermen.  Het glas dat we gebruiken ter vervanging van het gebarsten schermen is ook van originele kwaliteit. 

Is mijn toestel nog waterdicht na de herstelling?

Wij kunnen jammer genoeg niet garanderen dat uw Apple watch nog waterdicht is na de herstelling. Dit omdat het kan zijn dat het frame van uw Apple watch kan vervormt zijn door de impact van de schade/ val. Wij bieden dus geen garantie op eventuele waterschade na de vervanging van uw Apple watch of iPhone scherm.

Kan ik mijn iwatch of iPhone opsturen via de post ?

Ja dat kan! Indien u bijvoorbeeld te ver woont van onze vestiging (Boeksheide 3, 1840 Malderen) kan u uw Apple watch steeds opsturen via de post. Let er wel op dat u :

 
  • De watch stevig verpakt(dus liefst niet in een dunne brief verzenden) 
  • Uw contactgegevens (naam, email, gsm nummer en adres) toevoegt.
  • Het pakket t.a.v Jens De Backer stuurt.
Kan ik mijn iwatch ook vanuit Nederland naar Fair-repair verzenden?

Ja, dat kan! Klanten die vanuit Nederland hun horloge versturen gebruiken meestal PostNL of DHL.

Hoe lang heb ik garantie op mijn herstelling?

U heeft na de herstelling 6 maand garantie op uw watch bij Fair-repair. 

Hoe kunnen reparaties worden betaald?

Optie 1: U kan de horloge bij ons komen afgeven en ophalen. Wij prefereren dan steeds een cash betaling, bancontact kan ook gebruikt worden.

Optie 2: U kan de horloge versturen en dan zelf komen ophalen. Wij prefereren dan steeds een cash betaling, bancontact kan ook gebruikt worden.
Optie 3 : U kan de horloge opsturen en terug laten opsturen na de reparatie door ons. Wij prefereren steeds betaling via bancontact.
Heeft u nog andere vragen?

Dan kan u ons steeds bereiken via onze chat functie, email () en via gsm ().